Bocht tussen huisnummers 5 en 6
Van "Elf Juliplein"
Ga naar het project
Door de voorziene werken zal de weg behoorlijk versmallen. Dit wordt een gevaarlijke situatie voor fietsers en voetgangers (geen voetpaden in de bocht).ook het wegnemen van parking is nefast voor zakenkantoor Derudder en winkel Ad Cosy.Waarom de situatie niet laten zoals het is. Een mooi groen plein hebben we al.
Reacties(3)
Reageren is niet mogelijk omdat dit project momenteel niet actief is.
Meest recente reacties zijn geladen.
Profiel van Luc Vanthuyne
Geplaatst door:Luc Vanthuyne
3 jaar geleden
De versmalling van de bocht wordt een goede zaak. Teveel geparkeerde voertuigen, ter hoogte van Ad Cosy en Derudder, zorgen er immers voor onveilige toestanden. Met de komst van de kledingszaak is de situatie er alvast niet op verbeterd. Ook de te hoge snelheid op het Elf Juliplein zorgt voor ergenis bij de bewoners.. De vergroening is alvast een goede zaak...
Profiel van Rik Ooghe
Geplaatst door:Rik Ooghe
3 jaar geleden
@Luc Vanthuyne , er zijn inderdaad heel wat voertuigen onreglementair geparkeerd op de wijk, maar hier is er geen enkele controle op. Gelukkig zijn dit geen klanten van ons, maar meestal werknemers van het zakenkantoor en inwoners van in de omgeving die geen parking vinden. De auto's voor onze winkel staan sowiso altijd reglementair. Ik wil mij hierin verdedigen, want ik vind het onterecht dat je schrijft dat de toestand er niet op verbeterd is sinds de komst van onze zaak. Maar eigenlijk doet dit hier er helemaal niet toe. De te hoge snelheid zorgt evenzeer bij mij voor ergernis. Heel vaak zijn het zelf bewoners van de wijk die veel te snel rijden. De fout ligt hier wel degelijk bij de bestuurders die geen enkel besef hebben van het gevaar. Ik merk dat je wat kritiek uitspreekt, maar ik zie geen enkel opbouwend initiatief van uw kant. Rik (AdCosy)
Profiel van Rik Ooghe
Geplaatst door:Rik Ooghe
3 jaar geleden
De gevaarlijke situatie is eveneens door ons meegegeven aan 't stad. We hebben een mail verstuurd in naam van een aantal buren van het Elf Juliplein. We hebben hierin eveneens een aantal voorstellen gedaan. Voor mij persoonlijk is de veiligheid prioritair. Er wordt veel te vlug gereden en het verhoog in het midden van het plein is voor ons ook niet leuk. Parkeerplaatsen zullen er niet verdwijnen, dit is beloofd geweest op de infoavond. Het is wel zo dat er momenteel op die plaats een aantal auto's niet reglementair parkeren en zorgen voor een gevaarlijke situatie. Maar dit ligt aan de personen in kwestie en het feit dat er hierop geen controle wordt uitgevoerd. We hebben inderdaad een prachtig groen plein, maar het kan veel veiliger. Ann en Rik - AdCosy.
Delen
Geplaatst door
Huidige status
gezien
