Elf Juliplein 27
Van "Elf Juliplein"
Ga naar het project
Onze vraag is vooral de veiligheid van iedereen, te veel DOORGAAND verkeer die niet bij ons moet voorbijkomen.
Ik denk dat de oplossing is de verhoogde plateau te tegelwippen, eventueel vervangen door gras met roosters om te parkeren. In het midden bloembakken met doorgang voor fietsers en voetgangers !
In het oorspronkelijk BPA waren er pijpenkoppen voorzien inrit Komenstraat ofwel inritten Ten Brielenlaan, Kasteelstraat, Ter Puttestraat en Nieuwe Barrierestraat.
De voorziene groenzones vind ik OK, misschien een voet- en fietspadje thv de bank Derudder zou misschien ietsje veiliger zijn.
Reacties
Reageren is niet mogelijk omdat dit project momenteel niet actief is.
Delen
Geplaatst door
Huidige status
gezien
