Je voorstel werd aangenomen.
Het vernieuwde plein leent zich tot muziekevenementen en openluchttheater. Er zijn hiervoor voldoende aansluitpunten voorzien.
Kiosk op de Steenakker
Van "Geef De Steenakker nieuw leven!"
Ga naar het project

Een soort tent, in de vorm van een kiosk, die verplaatsbaar is waarop muziek kan gespeeld worden, gedanst worden, toneeltjes opgevoerd, getrouwd worden, recepties gegeven in samenwerking met de zelfstandigen voor catering. We missen onze vroegere kiosk maar die kan uiteraard niet opnieuw gebouwd worden dus vandaar mijn voorstel. Dergelijke gebeurtenissen brengt volk bij mekaar. Misschien ieder weekend, vooral in de zomer, Wervikse muziekgroepjes een kans geven. Bal populaire etc., etc.,etc....
Officiële updates
Laatste update: 6 september 2022
Geplaatst op 6 september 2022
Bedankt voor je bijdrage.
Er is geen ruimte voor een vaste constructie, maar er zou wel met mobiele elementen kunnen worden gewerkt. We nemen je idee mee voor verdere bespreking. De haalbaarheid ervan wordt onderzocht.
Geplaatst op 20 april 2022
Reacties(1)
Reageren is niet mogelijk omdat dit project momenteel niet actief is.
Meest recente reacties zijn geladen.
Profiel van Vincent VERBRUGGE
Geplaatst door:Vincent VERBRUGGE
4 jaar geleden
Is niet echt van de grond gekomen op het Sint-Maartensplein met de pleinconcerten (op zondag tijdens de zomermaanden), waar wel herbergen aanwezig zijn.
Delen
Geplaatst door
Huidige status
aangenomen
