Ga naar de hoofdinhoud

Parking Westmolenstraat

Van "Westmolenstraat - Hansbekestraat"

Ga naar het project

Beste,

Niet tegenstaande wij een grote voorstander zijn van meer groen in de woonwijk, vinden wij het toch niet aangeraden om daarbij ook een waterplas aan te leggen.

Hier zullen kinderen gaan spelen en heb begrepen dat dit op andere plaatsen al heel gevaarlijke situaties met zich mee bracht.

Wij zijn dus vragende partij om de waterplas niet mee te nemen in de aanleg, maar meer groen in de plaats.

Groeten

Dominiek

Reacties

Reageren is niet mogelijk omdat dit project momenteel niet actief is.

Delen

Geplaatst door

Huidige status

gezien