Ga naar de hoofdinhoud

Zullen er vuilbakken worden voorzien?

Van "Westmolenstraat - Hansbekestraat"

Ga naar het project

Niet vergeten van vuilbakken te plaatsen... groenzone en zitbanken brengt soms ook restafval met zich mee die ergens moeten kunnen worden gedeponeerd

Reacties(1)

Reageren is niet mogelijk omdat dit project momenteel niet actief is.
Meest recente reacties zijn geladen.
Profiel van Rik Ooghe
Geplaatst door:Rik Ooghe
3 jaar geleden
Bij ons staat er een vuilbak op het Elf Juliplein, maar ze smijten hun afval toch ernaast. En als die vol is kunnen ze hun afval gewoon ernaast zetten, tot stoelen en pc's toe (;

    Delen

    Huidige status

    gezien